JavaScript is currently disabled.Please enable it for a better experience of Jumi.

Valmet Automotiven tehdas Uudessakaupungissa kasvattaa jälleen tuotantoaan. Yhtiö kertoi tänään aloittavansa uuden rekrytointikampanjan, jolla haetaan noin 1000 uutta autonrakentajaa Mercedes-Benzin GLC-katumaasturin valmistukseen.

Kampanja täydentää jo toteutettuja rekrytointeja, ja on Valmet Automotiven kaikkien aikojen ylivoimaisesti suurin. Hakuaika on 22.3.–23.4.2017. Rekrytointien jälkeen tehtaan työntekijämäärä kasvaa peräti 3700:een.

Uudella kampanjallaan Valmet Automotive vie päätökseen GLC-rekrytoinnit, jotka alkoivat viime vuoden marraskuussa. Aiemmilla kampanjoilla on haettu yhteensä 700 autonrakentajaa. Mercedes-Benzin GLC-katumaasturin suuren kysynnän johdosta Valmet Automotive nostaa rekrytointimääräänsä merkittävästi aiemmin suunnitellusta.

Valmet Automotive ilmoitti marraskuussa 2016 rekrytoivansa GLC-katumaasturin tuotantoon yli 1000 uutta autonrakentajaa. Tilauskannan vahvistumisen ja niiden vaatimien työvuorojärjestelyjen johdosta kokonaismääräksi tulee noin 1800. Tällä hetkellä Uudenkaupungin autotehtaan henkilöstömäärä on 2300.Vuoden 2017 jälkipuoliskolla Uudenkaupungin autotehtaan henkilömäärän arvioidaan olevan noin 3700.

Valmet Automotive ja Mercedes-Benz tiedottavat, että Uudessakaupungissa ryhdytään valmistamaan Mercedes-Benzin seuraavan sukupolven kompaktiautomallia Uudenkaupungin autotehtaalla. Valmistussopimuksen kestoa ja laajuutta ei kerrota, mutta ne ovat vastaavia kuin Valmet Automotiven aiemmista Mercedes-Benz-malleista tekemissä sopimuksissa.

Valmistussopimus allekirjoitettiin huomattavasti aiemmassa vaiheessa kuin edeltävissä Valmet Automotiven ja Mercedes-Benzin autoprojekteissa. Tuotantoon tulevaa mallia ei ole vielä esitelty.

 
 

Näin lataat sähköauton turvallisesti kotipistorasiasta

Sähköautoiluun liittyy paljon ennakkoluuloja ja virheellisiä käsityksiä. Yksi näistä liittyy sähköauton lataamiseen: voiko sähköauton ladata tavallisesta kotitalouspistorasiasta, vai pitääkö sähköauton ostajan ehdottomasti ostaa ja asennuttaa erillinen latauslaite? Molempia mielipiteitä esiintyy, ja totuus on tältä väliltä: tavallisesta pistorasiasta voi hyvin ladata, kunhan muistaa muutaman turvallisuusseikan.

Lue lisää...

UPS on tärkeä osa datan tallennusta

Innovatiiviset UPS-suunnittelutekniikat tuovat sekä paremman tehokkuuden että suorituskykyä.

Lue lisää...
 
ETN_fi The 1st ever ETNdigi is out! Ensimmäinen ETNdigi ilmestyi – lue vankka paketti IoT-tekniikasta https://t.co/AeNPCRgufC
ETN_fi What is Mindsphere IoT by Siemens?. Ilmari Veijola explains at ECF2018. https://t.co/PczsxwpCO4 @SiemensSuomi @ETN_fi
ETN_fi You dont need code to create an Android app. It can be done on Simulink and MATLAB models. See Antti Löytynoja at E… https://t.co/VJzXEfJoOM
ETN_fi See the @MinimaProcessor presentation at ECF18: https://t.co/m1znHqgj2E
ETN_fi Cut the power in IoT processors. @MinimaProcessor at Embedded Conference Finland 2018.
 
 

ny template