Kansainvälinen startup-tapahtuma Slush on myyty loppuun kaksi kuukautta sen jälkeen, kun julkinen lipunmyynti avautui.. Joulukuun 1.-2. päivinä messukeskukseen tulee 8000 startupeista ja sijoittamisesta kiinnostunutta vierasta.
Tapahtuman teema rakentuu yrittäjyyden uuden aikakauden ympärille. Slush haastaa kävijänsä pohtimaan millä tavalla yrittäjyyden tulisi muuttua, jotta pystymme vastaamaan aikamme suurimpiin haasteisiin. Tapahtuma on edelleen hyvin kansainvälinen, sillä kasvuyrityksistä yli puolet ja sijoittajista kolme neljäsosaa on ulkomaisia.
Slushin lavoilla nähdään puhujia muun muassa yrityksistä, kuten Spotify, Tier ja Monzo sekä maailman johtavista pääomasijoitusyhtiöistä, kuten Sequoia Capital ja Accel. Ohjelma on julkaistu kokonaisuudessaan osoitteessa slush.org/agenda.
Tänäkin vuonna lavalla nähdään pitchauskilpailu Slush 100, jossa 20 lupaavaa kasvuyritystä pääsee pitchaamaan yrityksensä Slushin lavalla tuomaristolle. Slush-viikon aikana sivutapahtumia järjestetään jopa 200 ympäri pääkaupunkiseutua.