
Tämä uusi rakenne vähentää rakenteellisia, energiaa tuottamattomia osia ja nostaa aktiivisen materiaalin osuuden jopa 80 prosenttiin akun tilavuudesta, kun tällä hetkellä osuus on 30-60 prosenttia. Tuloksena on kompaktimpi, kevyempi ja energiatehokkaampi akku, joka voi lisätä sähköauton toimintasädettä jopa 50 prosenttia.
24M ETOP yksinkertaistaa myös valmistusta: elektrodit pinotaan, johdotetaan ja suljetaan akkupakettiin yhdellä tuotantolinjalla ilman erillisiä kennoja tai moduuleita. Tämä tekee akkuvalmistuksesta nopeampaa ja edullisempaa, mahdollistaen tuotannon käynnistämisen Yhdysvalloissa pienemmillä investoinneilla.
Teknologia on kemia- ja sovellusagnostinen, eli se sopii monenlaisiin akkuteknologioihin ja käyttökohteisiin — sähköautoista ja eVTOL-lentolaitteista aina kuluttajaelektroniikkaan ja suuriin energiavarastoihin.
Yhdistettynä 24M:n muihin teknologioihin kuten Impervio-erottimeen ja Eternalyte-elektrolyyttiin ETOP voi mahdollistaa turvallisen, nopean latauksen ja jopa monen haaveileman 1000 mailin ajomatkan yhdellä latauksella.






















