Keysight Technologies järjestää maaliskuussa aivan uudenlaisen pr-tempauksen. Yhtiö jakaa skooppikuukaudeksi (Scope Month) nimeämänsä kuukauden aikana joka päivä ilmaisen skoopin rekisteröityneille.
Keysight on suunnitellut skooppikuukautta jokavuotista tapahtumaa. Maaliskuun aikana yhtiö järjestää kilpailuja, erilaisia aktiviteetteja sosiaalisessa mediassa, mittauksen ammattilaisten neuvoja käyttäjille ja paljon muuta.
Joka päivä yhtiö myös jakaa skooppituotteen kampanjaan rekiteröityineille. Keysight sanoo palkintojen arvon kohoavan yhteensä yli puoleen miljoonaan dollariin.
Yhtiön mukaan tapahtuma sopii kaikenlaisille oskilloskooppien käyttäjille, käyttää laitteita sitten päivittäin laboratoriossaan tai vain kerran kuussa. Tapahtumaan voi rekisteröityä jo nyt osoitteessa www.scopemonth.com.