Jokainen ison yrityksen asiakaspalvelun kanssa toiminut tietää, että pieni asiakas ei juuri yrityksille merkitse. Siksi oli virkistävää todeta, että asiakaspalvelu voi olla myös nopeaa ja tehokasta. Ei, yritys ei ole iso eikä suomalainen.
Minulle tarjottiin mahdollisuutta testata pientä valvontakameraa, joka aktivoituu liikkeestä ja tallentaa otoksensa pilveen. Varastossa säilyvät tallenteet seitsemän päivän ajalta.
Asennuksen piti tapahtua helposti kännykkäsovelluksella, mutta asennus pysähtyi loppuvaiheessa virheilmoitukseen. Tästä lähetin myöhään tiistai-iltana asiakaspalautteen. Palvelukeskus majailee Englannissa.
Tänään aamulla yhtiöstä tuli viesti, jossa kiiteltiin palautetta. Sen pohjalta sovellukseen oli tehty korjaus, joten asennusta pitäisi yrittää uudelleen.
Ja nythän se toimi. Alle 10 tunnissa yhtiö korjasi sovelluksesta pienen bugin ja sai yhteyden pilveen toimimaan.
Ei muuta kuin testaamaan. Raporttia tulee jollakin aikataululla. Kameravalmistaja on nimeltään Y-Cam.